Automobily - služby • Česká republika100. strana

Dovolená v autě

Půjčovna obytných vozidel VW Grand California 600. Služby: Volkswagen.

Bevar likvidace s.r.o.

​​​​​​​Provádíme zdarma likvidaci autovraků a vozidel. Ekologicky likvidujeme všechna osobní auta, dodávky, motocykly. Zajistíme zdarma odtahy pro celé západní a jižní Čechy, po dohodě i středočeský kraj. Stačí zavolat a pro vaše vozidlo si zdarma dojedeme a …

Autoškola a Školící centrum Zdeněk Vojáček

Provádíme výcvik skupin AM, A1, A do 25 kW, A nad 25 kW, B, B+E, C, C+E, D, D+E, T, kondiční. Jízdy ve vozech Škoda Octavia combi, Fabia combi. Učebnice a učební pomůcky v autoškole. Individuální přístup k žákům. Otevřeli jsme školící středisko pro …

ZAVŘENO (Otevírá v St 15:00)

Autopůjčovna CHAPO

Půjčování osobních automobilů značky Škoda. Ceny autopůjčovny zahrnují: neomezený počet ujetých kilometrů, zákonné pojištění pro celou Evropu, havarijní pojištění (spoluúčast 5000 Kč), dálniční známku pro ČR, pravidelný servis, silniční …

AUTODRÁB, spol. s r.o.

Jsme moderní autoservis sítě Bosch Car Service. Opravy elektrických a elektronických systémů pomocí moderní autodiagnostiky BOSCH, mechanické opravy, STK + emise, kompletní vyřízení pojistných událostí. Karosárna, lakovna a pneuservis. Pneu pro osobní auta, …

Jiří Sklenář

Firma provádí opravy a údržbu motorových vozidel, ruční mytí, spolupráci s pojišťovnami, chip tuning a další práce.

Jan Polívka

Nabízíme výcvik uchazečů o skupinu B a kondiční jízdy. Zajišťujeme výcvik skupin A a BE.

1.PARKING

Máme pro vás skvělou volbu, naše bezpečné a cenově dostupné parkování u letiště Praha. Nabízíme parkování v bezprostřední blízkosti letiště s vynikajícími službami. Transfer na letiště a zpět zdarma.

Michal Kindl

Odtahová služba non-stop. Půjčovna autopřívěsů. Provoz autodopravy a autoopravny. Služby: Nonstop pohotovost.

ČISTÍMEZAVÁS.CZ

Zabýváme se profesionálním čištěním a tepování koberců, autosedaček, kožených sedaček, interiérů vozidel. Za kvalitu čištění u nás ručíme.

Garage Detail

Provádíme zakázkové čištění interiéru vozidel včetně tepování sedaček, čalounění dveří a zavazadlového prostoru, ošetření plastů i gumových částí vozu, renovaci laku, aplikaci vosků i keramické ochrany a nabízíme několik detailingových služeb. Můžete se nám …

Mycí centrum s.r.o.

Provoz mycího centra. Služby: Samoobslužná ruční automyčka.

Parkování u letiště - Vítězslav Richter

Provozujeme parkování na parkovišti u letiště Ruzyně. Můžeme převzít auto již na letišti před odletovým terminálem a odvezeme jej k nám na parkoviště sami. Po návratu auto opět přistavíme zpět k terminálu. Jsme na tuto přepravu aut pojištěni.

Waterslide Minibus Rentals

Půjčujeme devítimístné mikrobusy Opel Vivaro, dlouhá verze. Předání vozů v Praze a Mělníku nebo dle dohody jinde v ČR. V ceně služby je zahrnuto havarijní pojištění s asistenční službou, dálniční známka ČR a neomezený počet km dle konkrétní dohody.

AUTOPlaček

Nabídka pronájmu osobních automobilů Škoda. Nabízíme také zapůjčení dodávkových vozů a mikrobusu 9 míst.

Soustředíme se na úpravu komfortních a diagnostických funkcí aut, zapnutí infotainment systémů jako Android Auto a Apple Car Play, instalaci modulů pro využívání funkce video za jízdy a aktualizace map navigace. Pro auta značky Audi, Bentley, BMW, Ford, …

K+B PRODUKCE s.r.o.

Nabízíme komplexní marketingový a produkční servis včetně vlastního cateringového servisu a vlastních provozoven Restaurace ​a Penzionu Golf Ještěd a Penzionu a Restaurace VISTA u Mladé Boleslavi. Specializujeme se na: firemní eventy, kongresy a …

ReNova autoservice, s.r.o.

Auta spravujeme již 25 let. Servisujeme vozy Škoda, Volkswagen, Ford, Renault, Seat, Opel, Peugeot, a další. Provedeme pravidelnou servisní údržbu: kontrola/výměna olejů a provozních kapalin, kontrola/výměna filtrů, rozvodových a klínových …

Autopůjčovna a carsharing Liberec

Jsme první český carsharing s ambicí propojit postupně všechna větší města v České Republice. Nabízíme půjčení aut snadno a výhodně. Máme auta v různých kategoriích. Registrujte se jednoduše online a budete mít k dispozici vozový park desítek aut. Předávání …

Bohumil Oslík Autoškola

Zajišťujeme výcvik a výuku skupin A, B, C, BE,CE. Nabízíme profesní i ostatní školení řidičů v našem středisku č. 1/2008/KK. Jsme autoškola a středisko, kde se skutečně vyučuje.

Jiří Koudelka Wellcar

Autoservis a pneuservis osobních a dodávkových automobilů. Non-stop asistenční a odtahová služba - smluvní partner pojišťoven. Prodej originálních náhradních dílů a autodoplňků. Provádíme přípravy vozidel na STK, diagnostiku, montáž autoskel i tažných …

BUFFLER CUP - Přijeďte si k nám zajezdit.

BUFFLER CUP - jízda na čtyřkolkách, volné jízdy na čtyřkolkách.

Terezín

Autodoprava Řehák s.r.o.

Tuzemská i mezinárodní doprava. Servis vozidel a prodej originálních náhradních dílů, kompresorů, myčka osobních vozidel a pneuservis. Cisternová doprava sypkých a kapalných produktů. ADR třídy 3, 6.1, 8, 9.

HELVE s.r.o.

Nabídka služeb STK pro osobní i nákladní automobily a traktory. Měření emisí na osobních a nákladních automobilech.

ASOCIACE PRO VÝUKU BEZPEČNÉ JÍZDY o.s.

Provozujeme sdružení pro výuku bezpečné jízdy a odpočet bodů. Nabízíme připojištění a pronájem vozidel. Umožňujeme zakoupení dárkových poukazů. Zajišťujeme firemní a klientské dny pro skupiny až 700 osob. Disponujeme také dětským dopravním hřištěm, …

A D H  s.r.o.

A D H s.r.o.

Firma zajišťuje vnitrostátní a mezinárodní nákladní dopravu, operativní leasing a pronájem osobních vozidel, rychloservis a pronájem skladových prostor. K dnešnímu dni čítá 40 vozů a více než 50 zaměstnanců.

THULENORD

Autorizovaný dealer střešních nosičů THULE v Ústí nad Labem. Prodáváme a půjčujeme střešní nosiče, příčníky, nosiče kol, boxy, nosiče na tažné zařízení, sněžné řetězy, nosiče lyží, nosiče lodí pro vodní sporty, náhradní díly, cyklosedačky.

Půjčovna obytných vozů a a karavanů

Naše půjčovna obytných vozů, karavanů a mikrobusů pronajímá nové a zánovní vozy, pravidelně servisované a nadstandardně vybavené. Sami se můžete přesvědčit, že každý obytný vůz, mikrobus je perfektně vybaven. Navíc vše je již zahrnuto v základní ceně …

Autoškola Kouřilovi

Výuka a výcvik žadatelů o řidičský průkaz skupiny B, nabídka školení řidičů referentů, možnost kondičních jízd,výcvik řidičů žádajících o vrácení odebraného ŘP.

Jan Morávek

Servis a plnění klimatizací MagnetiMarelli. Zaměřujeme se také na desinfekci interiéru a klimatizací ozonem. Provádíme svařování auto-moto plastů a jiné drobné opravy.

TAFA transport & rent

Provozujeme autopůjčovnu. Pronájem osobních vozů, Ústecký kraj přistavení zdarma, volné kilometry, nonstop nadstandardní služby, nově přeprava osob a zboží, transfery na letiště.

Jiří Benda

Autoopravna a servis. Přezouvání pneumatik. Plnění klimatizací. Diagnostika. Montáž tažných zařízení. Měření emisí.